![](https://10fc8e7c1e.cbaul-cdnwnd.com/6d2a0b59c5e409413495c1f671b5cb82/200000020-d0909d090b/IMG_3501_copy.png?ph=10fc8e7c1e)
TERCERA SESSIÓ
Desconstruir per construir
Objectiu → Elaborar una pluja d'idees per tal de crear dinàmiques de valor cultural.
Temporalitat → 1h 15m
Contingut/Descripció de l'activitat → En aquesta sessió, proporcionarem als i a les docents pautes perquè pensin i desenvolupin activitats lingüístiques considerant i partint del seu context d'aula. En primer lloc, els mostrarem un Kahoot perquè coneguin allò que han d'oferir les activitats que busquen dur a terme la competència lingüística. Altrament, es faran preguntes que contemplin les mancances que presenten algunes de les activitats. La informació del Kahoot els proporcionarà les bases perquè puguin crear activitats.
Seguidament, els demanarem que s'agrupin per cicles perquè proposin activitats que promoguin la competència comunicativa, tenint en compte les limitacions prèviament observades. A més a més, aquestes hauran d'estar relacionades amb temes que es puguin tractar a l'aula de manera intercultural.
Un cop creades les activitats, cada grup les compartirà amb la resta i s'analitzaran conjuntament. Així doncs, tots els docents poden enriquir-se de les propostes de la resta i fer ús d'aquestes en la seva aula (sempre adaptant l'activitat a la realitat i necessitats de l'aula).
De cara a la quarta sessió, es demanarà a cada grup acabar les seqüències didàctiques.
Els materials emprats per a aquesta sessió són:
Kahoot Competència lingüística → https://kahoot.it?pin=5429070&refer_method=link
A continuació es mostren les preguntes i les respostes del Kahoot.